XERRADA SOBRE VOLUNTARIAT A BARBERÀ DEL VALLÈS

L’Ajuntament de Barberà del Vallès vol crear el Programa de Voluntariat que ha de promoure la participació de la ciutadania.

Amb la finalitat d’iniciar un Programa de Voluntariat que promogui la participació de la ciutadania, l’Ajuntament de Barberà del Vallès organitza una xerrada sobre Voluntariat el proper 13 de novembre.

L’acte servirà com a punt de trobada entre les entitats que fan projectes de voluntariat o que en voler fer i les persones que s’ofereixen per fer de voluntaris/es.

La xerrada anirà a càrrec d’Araceli Crespo, tècnica responsable del Pla Nacional de l’Associacionisme i Voluntariat i del web Voluntariat.org de la Generalitat de Catalunya, i es durà a terme el proper dia 13 a les 18.30 hores a la Biblioteca Esteve Paluzie.

Aquelles persones que estiguin interessades en participar, cal que confirmin la seva assistència al correu electrònic a civisme@bdv.cat o bé al telèfon de l’Ajuntament, 93 729 71 71, extensió 314.

Acte: Xerrada sobre voluntariat a Barberà del Vallès

Dia: dimecres 13 de novembre