Una trentena d’entitats sense ànim de lucre de Barberà del Vallès estan realitzant el Curs sobre mesures de salut davant la Covid-19 per a l’organització d’activitats

Aquesta proposta forma part de les mesures del Pacte Local per la Reconstrucció i Recuperació Social i Econòmica de Barberà del Vallès, la qual ha estat organitzada per l’Oficina de Convivència i Participació Ciutadana i els Serveis municipals de Salut Pública amb els objectius de minimitzar el risc de contagis durant les activitats organitzades per les entitats i desenvolupades a Barberà del Vallès, donar a conèixer les mesures necessàries sobre prevenció i higiene en la realització d’activitats en relació a la COVID-19 i assessorar a les entitats locals sobre aquestes mesures.

Es tracta d’una formació no presencial, de periodicitat setmanal i gratuïta, en la que es posa a disposició de les persones participants uns breus vídeos formatius de cada tema, d’una hora de durada, en total, que es podran visualitzar durant 14 dies.

Les entitats que encara no hagin realitzat el curs, poden sol·licitar la seva inscripció enviant un correu a participacio@bdv.cat amb el nom de l’entitat, el nom i cognoms de la persona i l’adreça electrònica.

Trobareu més informació a l’apartat de la web municipal http://www.bdv.cat/formacio-2020.

Publicat a Destacats Etiquetat amb: ,