Taller de Prevenció i Gestió de Conflictes per a les entitats veïnals

El passat 7 d’abril a les 18.45 hores, a la Torre d’en Gorgs es va fer la primera sessió del Taller de Prevenció i Gestió de Conflictes, duta a terme pel Servei Municipal de Mediació i Convivència Ciutadana de l’Ajuntament de Barberà del Vallès.

En aquest taller es treballa i reflexiona sobre com gestionem els nostres conflictes i les vies més òptimes per solucionar-los. A la vegada, s’insisteix en la importància de la comunicació i la negociació en la seva gestió. El proper dijous, 14 d’abril de 18.45 a 20.15 hores es durà a terme la 2ª i darrera sessió també a la Torre d’en Gorgs.

Aquest taller és gratuït i obert a totes les entitats i comunitats de propietaris del municipi, si hi esteu interessats podeu demanar informació a civisme@bdv.cat o trucant al telèfon de l’Ajuntament, 937297171, ext. 146.