Taller de Gestió dels Conflictes

Des del Servei Municipal de Mediació i Convivència Ciutadana volem reflexionar amb tots/es vosaltres sobre com gestionem els nostres conflictes. Treballarem sobre què fem davant un conflicte, si l’afrontem, quines vies utilitzem per gestionar-lo, quina és la nostra implicació, com ens sentim, etc.
A la vegada, insistirem en la importància de la comunicació i la negociació en la gestió de conflictes.

En definitiva, volem donar a conèxier el Servei i ajudar les pesones a explorar i desenvolupar recursos a l’hora de gestionar els seus conflictes.

Horaris

– Taller adreçat a representants d’entitats, presidents/es de comunitat de veïns/es i ciutadania en general: dimarts 19 i 26 d’octubre de 18 a 19.30h a l’Escola Can Llobet

– mediacio@bdv.cat

– Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)