S’aprova Programa Municipal de Drets de la Ciutadania, Convivència i Civisme 2019 | Ajuntament de Barberà del Vallès

La Junta de Govern Local va aprovar el passat 27 de març el Programa municipal de Drets de la Ciutadania, Convivència i Civisme per aquest any 2019.

Aquest programa recull les accions que l’Oficina de Convivència i Participació Ciutadana  de l’Ajuntament de Barberà del Vallès desenvoluparà durant aquest any, directament o de forma coordinada amb altres departaments del consistori.

El programa està dividit en 6 àmbits de treball: Mediació i Convivència Ciutadana, Educació i foment de la convivència, el civisme i els drets humans als centres educatius, Garantia de drets i deures de la ciutadania per a la convivència i el civisme, Voluntariat, Subvencions a entitats i associacions sense ànim de lucre i Relacions Institucionals.

Publicat a Destacats Etiquetat amb: