Reunió presentació VII Mostra d’Entitats

La VII Mostra d’Entitats de Barberà del Vallès se celebrarà els dies 25 i 26 de setembre de 2010 a la Plaça de la Vila.

El passat dijous 3, de juny a les 18,30 hores a la Torre d’en Gorgs, es va realitzar la reunió de presentació de la VII Mostra d’Entitats amb la presència d’una cinquantena de persones representants de les entitats del municipi.

L’Alcaldessa de Barberà del Vallès, Sra. Ana del Frago, va presidir l’acte i va agrair l’assistència als representants de les entitats, així com va destacar el seu compromís amb el projecte i la importància de la tasca de les associacions.

La Mostra d’Entitats 2010 constarà de diversos espais, l’espai de carpes, l’espai polivalent, l’espai xerrades i l’espai escenari, amb una programació diversificada com tallers, conferències, taules rodones, petites exhibicions esportives, etc. La Mostra d’enguany guarda continuïtat amb les edicions anteriors i es nodreix de les activitats que realitzen les pròpies entitats donant a conèixer els seus projectes i compartint iniciatives.
Durant la reunió es va obrir un ampli torn de paraules on els representants de les entitats van exposar les seves propostes i suggeriments per a la Mostra d’enguany.
Al final de la reunió, el Regidor Joan Josep Lázaro va dirigir unes paraules d’agraïment a les entitats que van assistir a la reunió.

La propera reunió de la VII Mostra d’Entitats es durà a terme el proper 15 de juliol a les 18?30 hores a la Torre d’en Gorgs, es tractarà l’estructura final de la Mostra, el sorteig de carpes i es perfilaran amb les entitats els diferents temes organitzatius.

Recordem a totes les entitats que vulguin participar a la Mostra que tenen fins el dia 25 de juny per entregar la sol·licitud de participació de la VII Mostra d’Entitats.