LES ENTITATS VALOREN POSITIVAMENT LA IX MOSTRA D’ENTITATS DE BARBERÀ

Les associacions assistents a la reunió es van mostrar molt satisfetes pel resultat global de la IX Mostra d’entitats.

El passat dimecres, 23 d’octubre, la Torre d’en Gorgs de Barberà del Vallès va acollir la reunió que any rere any s’organitza un cop celebrada la Mostra d’Entitats de la ciutat. L’objectiu és que les entitats participants puguin avaluar les activitats així com la participació de totes elles en la programació, així com proposar noves millores per a properes edicions de l’anomenada festa de les associacions.

Enguany, la Mostra d’Entitats, que ha arribat a la seva IX edició i que es va celebrar el passat 28 i 29 de setembre, ha tingut una molt bona valoració. A la reunió van participar un total de 14 representats d’associacions que, a través d’una metodologia participativa, van poder dir la seva i recollir els aspectes, positius i negatius, així com de millora de la Mostra. Alguns dels temes generals que es van tractar a la reunió va ser l’ampliació de l’horari del matí de dissabte, el compromís dels participants amb la decoració dels estands, megafonia, publicitat i difusió de tota la programació de la Mostra, i aspectes més concrets com la ubicació i el funcionament de l’espai de carpes, l’escenari, i les xerrades i la trobada d’entitats que al finalitzar el cap de setmana es realitza al Teatre Municipal Cooperativa.

Els conductors de la reunió, van aprofitar l’ocasió per agrair la col·laboració i participació de les entitats, amb les quals any rere any es pot oferir una programació molt representativa de la vida associativa de Barberà del Vallès. Es va recordar a tots els participants que la propera Mostra se celebraria a l’any 2015, però que l’any vinent se’ls tornaria a convocar per participar en una nova edició de la Jornada d’Associacionisme i Participació que té per objectiu fomentar la col·laboració i el treball en xarxa entre les entitats.

L’Ajuntament de Barberà del Vallès farà arribar a les entitats participants l’acta de la reunió així com els resultats del qüestionari de satisfacció que durant aquestes setmanes lliuraran a la regidoria de Participació Ciutadana del consistori.

Publicat a Notícies