LES ENTITATS I L’AJUNTAMENT FAN LA VALORACIÓ DE LA IV MOSTRA D’ENTITATS

El passat 18 d’octubre a les 19,30 hores al Casal de Cultura es va fer la reunió de valoració de la IV Mostra d’Entitats, celebrada els passats 22 i 23 de setembre de 2007 a la Plaça de la Vila.

Un bon nombre d’entitats, representades per unes 40 persones, van participar a la reunió. Celestino Sánchez, Regidor de Participació Ciutadana va obrir la reunió agraint la feina de la Comissió Organitzadora de la IV Mostra, que juntament amb la regidoria de Participació Ciutadana s’han encarregat del disseny i l’organització d’aquest acte.

Celestino Sánchez també va posar sobre la taula qüestions com les dates de celebració d’aquest esdeveniment, ja que complica la contractació amb els proveidors, i la ubicació. Concretament va dir: “la Plaça de la Vila s’ha quedat petita per la Mostra i a més, cal que, entre tots, pensem si la tercera setmana de setembre és la millor data per fer-la”. En Gregori Chica de la Comissió Organitzadora de la IV Mostra i membre de la Comunitat Baha’i, va comentar que caldria fer més difusió de la Mostra, enviant el programa a les cases, tal i com es fa amb la Festa Major i també es podrien posar panells informatius a les faroles amb la programació d’activitats.

En Fabià Diaz, de l’Ateneu de Barberà, va dir que creia que la ubicació de la Mostra és la bona i que el fet de que hi passi tanta gent ho demostra, i no veu convenient canviar el que funciona bé, ja que els fa por que passi com amb les activitats i espais de la Festa Major, que cada cop es fan i es posen més lluny del centre del poble. L’opció que més addient veu és allargar l’espai de la Mostra pel Ps. Dr. Moragas.

Pel que fa a la ubicació de la Mostra, tot i que va haver diversificació de propostes, per exemple l’AV de la Romànica proposa fer-la itinerant, principalment les entitats van apostar per la proposta de l’Ateneu de Barberà, i mantenir-la a la Plaça de la Vila i afegint-hi les immediacions (ps. Dr. Moragas, Av. Generalitat fins ctra. Barcelona,…). Pel que fa a les dates de celebració, va haver-hi menys quòrum, alguns proposaven que s’avancés al juliol, d’altres que s’endarrerís a mitjans d’octubre.

Al acabar la reunió, la Regidoria de Participació Ciutadana va lliurar un DVD amb les fotografies de la IV Mostra a algunes de les entitats assistents, i va informar que la resta d’entitats participants a la IV Mostra, el podien passar a recollir per l’Ajuntament.