L’EQUIP DEL SÍNDIC VISITA NOVAMENT BARBERÀ

Els assessors del Síndic van rebre un total de 8 visites de veïns i veïnes de Barberà del Vallès.

L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya, dins de les seves visites anuals, va traslladar-se  ahir dimarts, 21 de gener, novament a la nostra ciutat per atendre a totes aquelles persones que van voler realitzar alguna consulta o presentar queixes sobre actuacions de les administracions i les empreses que presten serveis d’interès general.

Durant la trobada, els dos tècnics del Síndic van atendre a un total de 8 persones, totes elles veïnes de Barberà, que van presentar 3 queixes i 5 consultes sobre diferents questions de serveis socials, salut, consum, seguretat social, entre d’altres.

Cal recordar que, les visites de l’equip del Síndic de Greuges es realitzen des de l’any 2009 quan es va signar un conveni en el qual s’estableix que el Síndic ofereix a l’Ajuntament una supervisió singularitzada de la seva actuació al municipi.

Publicat a Notícies