La JGL aprova les bases de concessió d’ajuts econòmics i infraestructurals a les AMPA i AFA dels centres educatius de Barberà del Vallès

El termini de presentació de sol·licituds d’ajuts per activitats extraescolars i de biblioteca oberta al Registre General de l’Ajuntament, ubicat a l’OAC, finalitza el dia 5 de febrer de 2014.

El termini de presentació de sol·licituds d’ajuts econòmics i infraestructurals per a l’activitat de casal de vacances d’estiu serà del 20 d’abril al 18 de maig de 2015.

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, en data 18 de desembre de 2014, ha adoptat l’acord d’aprovació de les bases de concessió d’ajuts econòmics i infraestructurals a les Associacions de Mares i Pares d’Alumnat / Famílies d’Alumnat (AMPA / AFA) dels centres educatius sufragats amb fons públics del municipi de Barberà del Vallès que promoguin activitats, projectes o programes en els següents àmbits:

– Activitats extraescolars organitzades per les AMPA/AFA adreçades a l’alumnat i prèviament previstes en la Programació Anual del Centre i aprovades pel Consell Escolar.

– Activitats de biblioteca oberta als centres educatius organitzada per les AMPA/AFA.

– Activitat de casal de vacances d’estiu organitzades per les AMPA/AFA dels centresxeducatius de primària durant el mes de juny i juliol que no tinguin caràcter familiar, es desenvolupin amb finalitat eduycativa, s’organitzi de manera general de dilluns a divendres i en el qual els i les participants no facin nit.

Amb les Bases trobareu els documents que heu de presentar i que es registraran al Registre General d’entrada de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, del 7 de gener al 5 de febrer de 2015.

Oficina d’Atenció Ciutadana ( OAC )

Passeig Doctor Moragas, 224 ( al costat de l’Ajuntament )

08210 Barberà del Vallès

Tel.  937 297 171

Horari: – De dilluns a divendres, de 8 a 19 hores.

Oficina d’Atenció Ciutadana ( OAC )

Via Sant Oleguer, 20 ( Centre Cívic de Can Amiguet )

08210 Barberà del Vallès

Tel.  937 192 202

Horari: – Dimarts i dijous, de 9 a 15 hores.

Arxius relacionats

Bases de concessió ajuts AMPA-AFA_14-15