Guia de Suport per a l’Organització de les Comunitats de Veïns i Veïnes

L’Ajuntament de Barberà del Vallès va signar el 28 d’abril de 2011 un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona per la cessió de la Guia de Suport per a l’organització de les comunitats de veïns i veïnes, en format electrònic.

Aquesta Guia pretén donar suport a l’organització de les comunitats i aportar elements d’ajut en la gestió de la convivència oferint informació, formació, assessorament o mediació.

Aquest Guia és una proposta del treball que es fa per a la prevenció dels conflictes i s’emmarca dins el programa de suport a les comuniltats de veïns i veïnes, que es desenvolupa a la ciutat i que el passat 28 de març de 2011 a la Torre d’en Gorgs va realitzar un curs sobre La gestió de la convivència a les comunitats de veïns i veïnes , amb col·laboració també de la Diputació de Barcelona. Està previst que durant el segon semestre de l’any es faci una nova edició d’aquest curs.