Gaudim del millor paisatge de Barberà del Vallès!

El millor paisatge de la nostra ciutat és el que configuren les persones que hi viuen i els valors que encarnen i transmeten. És a dir, el paisatge humà, però també hi ha un altre paisatge important: el paisatge urbà.

Els grafits, les pintades i d’altres conductes incíviques i de brutícia, no només devaluen el patrimoni públic o privat, sinó que provoquen una degradació de l’entorn, tot afectant la qualitat de vida dels veïns i veïnes i també de les persones que visiten la nostra ciutat. Els grafits i pintades no controlades ens priven de gaudir d’una ciutat neta i acollidora.

L’Ajuntament ha d’autoritzar prèviament la realització d’aquestes expressions gràfiques en determinats espais.

Articles 78, 79 i 80 de l’Ordenança de Convivència i Civisme

SABIES QUE… l’Ajuntament de Barberà del Vallès està realitzant una gran inversió en la neteja de grafits i pintades en les façanes, tanques de parcs, jardins, solars, rètols dels carrers, senyals de trànsit, monuments i mobiliari urbà?

AQUEST TEMA ENS AFECTA A TOTHOM, PENSEM-HI!!