FINALITZA EL CURS BÀSIC DE WORDPRESS PER A ENTITATS

Aquesta activitat està inclosa en el catàleg formatiu per a entitats, que té per objectiu enfortir el treball i el teixit associatiu de Barberà del Vallès.

El Programa Municipal de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Barberà del Vallès continua executat el catàleg de formació de 2014 per a entitats del municipi amb l’objectiu de potenciar i enfortir el treball associatiu.

Una d’aquestes activitats formatives va finalitzar el passat 10 de juny a la Biblioteca Municipal Esteve Paluzie que va acollir durant un total de 3 sessions un curs bàsic de WordPress. L’objectiu d’aquest curs va ser facilitar a les associacions barberenques eines i coneixements per crear el seu blog així com aprofundir en les funcionalitats d’aquesta plataforma basada en webs 2.0, en software lliure i amb grans capacitats de connexió amb les xarxes socials.

El curs, que consta d’una part teòrica i una part d’exercicis pràctics, es va realitzar en grup reduït de 14 persones per tal que tothom, cada representant de les entitats, pogués disposar d’un ordinador propi i així treballar millor les eines i els conceptes.

El curs va ser portar a terme per l’entitat Teb, Associació per a Joves, una entitat contractada per la Diputació de Barcelona per fer suport a l’eina de wordpress tant per les entitats com pels propis ajuntaments.

Està previst que durant la tardor es faci un curs avançat de WordPress, del qual s’informarà convenientment.

Publicat a Notícies