Es presenten els pressupostos municipals a la ciutadania

Prop d’una quarantena de persones van assistir a l’acte, que es va celebrar a la Torre d’en Gorgs.

La Torre d’en Gorgs va acollir, el passat dimecres dia 2 de febrer, l’acte de presentació a la ciutadania dels Pressupostos aprovats per al 2011 a la nostra ciutat.

La presentació, que va anar a càrrec del regidor de Participació, Ciutadania i Civisme, Joan Josep Lázaro i el Tinent d’Alcaldia de Serveis Econòmics, Xavier Garcés, va servir per donar a conèixer de forma detallada, cada apartat del pressupost municipal.

El pressupost municipal passa, un any més, per potenciar partides tan importants com les de Promoció Econòmica o les de Serveis Socials.

El pressupost municipal per a l’exercici 2011 compta amb un total de 36.558.763,17 euros dels quals 33.333.915,86 euros són per l’Ajuntament de Barberà del Vallès, 2.425.473,61 euros pel Patronat Municipal d’Esports i 799.373,70 euros per l’empresa pública AISA.