Enquesta per a la creació del punt de Voluntariat de Barberà del Vallès

El consistori barberenc, a través del Programa Municipal de Drets de la Ciutadania, Convivència i Civisme de l’Ajuntament de Barberà del Vallès està posant les bases per a la creació d’una xarxa de voluntariat ciutadana. Una xerrada sobre voluntariat, la segona edició del projecte CROMA de la Fundació Autònoma Solidària a les escoles, dues edicions del curs d’inici de voluntariat i la diagnosi i dinamització del voluntariat a la nostra ciutat són els primers pilars.

Ara, s’està treballant en la creació del Punt de Voluntariat a partir del procés participatiu que es va dur a terme en el marc de la II Jornada de Participació i Associacionisme celebrada el passat 27 de setembre. Per tal de complementar el treball desenvolupat en aquell moment, s’ha elaborat una enquesta online que pretén recollir les opinions d’entitats i persones interessades en aquest àmbit.

És per això, que a la web del Consensus Barberà, trobareu una enquesta.

Hi podeu participar fins el dia 19 d’octubre de 2014.

Està previst que principis del mes de novembre, i des de la mateixa web del Consensus Barberà, es puguin consultar els resultats d’aquesta enquesta.

Publicat a Destacats