EL SÍNDIC DE GREUGES DE CATALUNYA A BARBERÀ DEL VALLÈS

El passat dimecres, 6 d’abril de 2011 membres de l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya, en virtut del conveni signat amb l’Ajuntament de Barberà del Vallès van realitzar la tercera visita al nostre municipi, oferint una atenció més propera al veïnat de la localitat per a la defensa dels seus drets.

L’equip del Síndic es va traslladar a la Torre d’en Gorgs de Barberà del Vallès des d’on van atendre les visites de la ciutadania de forma personalitzada.

Els assessors i assessores traslladats van atendre una desena de visites des de la Torre d’en Gorgs, la majoria de qüestions dirigides al Síndic van ser referents a consultes d’informació i d’orientació sobre diverses temàtiques, i també diverses queixes dirigides a les Administracions públiques.