El 26 de març Fem Dissabte!

Entrada compartida per GRUP SENDERISTA BARBERÀ

El Fem Dissabte!, neteja coordinada i col·lectiva de trams de riu a diversos municipis, tindrà lloc el dia 26 de març. De nou ens adrecem a vosaltres per animar-vos a participar en la seva cinquena edició.

Aquesta activitat, organitzada per l’Associació Hàbitats, es du a terme des de l’any 2007 i ha tingut en cada edició més i més participació. L’any 2010 van implicar-se més de 30 municipis.

El Fem Dissabte! té un important impacte mediàtic a mitjans de comunicació i serveix per fer evident la important xarxa ciutadana i d’ajuntaments disposats a treballar per assolir uns rius en bon estat de conservació.

Al llarg de les properes setmanes anirem ampliant informacions sobre les localitats on se celebrarà l’activitat.

26 de març, posem-nos les botes per uns rius vius!

Publicat a Notícies