Cursos per a població nouvinguda: Cursos de coneixements laborals i coneixements de la societat catalana

L’Ajuntament de Barberà del Vallès organitza la segona edició dels Cursos de coneixements laborals i coneixements de la societat catalana, mòduls B i C, de la Llei d’Acollida de les persones immigrades i les retornades a Catalunya, d’aquesta manera contribueix a fer efectius els principis d’igualtat i de cohesió social.

• Curs de coneixements laborals, mòdul B, es durà a terme els dies 15, 16, 17 i 21 de novembre de 2017 de 10 a 14 hores, a excepció dels dies 16 i 17 que es finalitzarà a les 13.30 hores.
  •  Curs Coneixements de la societat catalana, mòdul C es durà a terme els dies 11, 12, 13 i 14 de desembre de 2017 de 10 a 13 hores, a excepció del dia 12 que serà de 8 a 13 hores i el dia 14 que serà de 10 a 14 hores.

LLoc:
Aula 2 de la Torre d’en Gorgs

Els cursos es duran a terme a la Torre d’en Gorgs, aula 2 i seran impartits per AMIC, Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya.

Aquests cursos ofereixen a la persones assistents les habilitats pertinents per tal de desenvolupar-se amb autonomia a la societat que els acull.

Aquesta formació està subvencionada per la Generalitat de Catalunya, Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i la Unió Europea, Fons social europeu.

Per inscripcions cal dirigir un correu electrònic a civisme@bdv.cat o al telèfon de l’Ajuntament 93.729.71.71, extensió 314 o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Publicat a Destacats Etiquetat amb: ,