CONVOCATÒRIA DE LES BEQUES JAUME CASADEMONT 2011-2012

Un any mes la Fundació Jaume Casademont posa en marxa la convocatòria de les Beques Jaume Casademont en els camps de la salut, la cultura i l’empresa.

L’objectiu d’aquestes Beques és impulsar projectes innovadors en diferents camps de la societat i reforçar el compromís amb tot el territori de parla catalana.

En el camp de la SALUT les Beques Educar Menjant arriben a la cinquena edició i premien els millors projectes educatius en hàbits alimentaris saludables entre la població infantil i juvenil. La Fundació convoca 4 beques de 3.000 euros cada una.

Les Beques Actívica impulsen projectes de promoció de l’activitat física i enguany es celebra la segona edició. També tenen una dotació de 3.000 euros i es convoquen dues beques.

Les Beques Jaume Casademont de Salut obren la convocatòria el 15 de setembre de 2011 fins el 15 d’abril de 2012.

En el camp de la CULTURA la Fundació convoca la segona edició de la Beca Primer Acte i de la Beca Innovació en Cultura Popular, dues beques que van tenir un gran ressó l’any passat.

La Beca Primer Acte impulsa produccions de teatre infantil i familiar en llengua catalana i està integrada dins els Premis Quim Masó de Teatre. La dotació de la Beca són 30.000 euros per a la producció, l’estrena al Teatre de Bescanó dins la programació de Temporada Alta i realitzar temporada al Teatre Nacional de Catalunya. La convocatòria s’obrirà en breu.

La Beca Innovació en Cultura Popular impulsa noves propostes de Cultura Popular que combinin la tradició amb la modernitat, ajudant a mantenir viva la nostra cultura i les nostres tradicions. Té una dotació de 5.000 euros per a la producció i l’estrena a la Fira Mediterrània d’Arrel. La convocatòria estarà oberta des de el 15 de setembre de 2011 fins a l’1 d’abril de 2012.

Per últim en el camp EMPRESA la Fundació presenta la sisena edició de la Beca Baròmetre de l’Empresa Familiar, destinada a publicar estudis sobre la realitat i la importància de l’empresa familiar dins el nostre teixit empresarial. Aquesta beca té una dotació de 2.000 euros més la publicació de l’estudi. La convocatòria s’obre el 15 de setembre de 2011.

Totes les bases i terminis de les convocatòries es poden trobar al web de la Fundació.

Les Beques Jaume Casademont reben el suport de l’Ajuntament de Girona, la Universitat de Girona i d’una quarantena d’empreses i entitats d’arreu de Catalunya.