BARBERÀ DÓNA A CONÈIXER ELS SEUS PRESSUPOSTOS MUNICIPALS A LA CIUTADANIA

En un acte obert a tota la població, el tinent d’Alcaldia de Serveis Econòmics, Xavier Garcés va explicar de forma detallada el pressupost així com els objectius que es volen assolir amb les comptes per aquest 2012.

El passat dimecres, dia 1 de febrer, la Sala Salvador Allende de la Biblioteca Municipal Esteve Paluzie de Barberà del Vallès va obrir les seves portes a la ciutadania per donar a conèixer el pressupost municipals per aquest 2012, que es va aprovar el passat 25 de gener en sessió plenaria.

L’inici de l’acte va anar a càrrec de la regidora de Participació, Elvira Maza, que va agrair la presència a tots els assistents que tant de forma personal com a través de la seva entitat volien conèixer les comptes de Barberà pel 2012.

Elvira Maza, va donar pas al tinent d’Alcaldia de Serveis Econòmics, Xavier Garcés, el qual de forma molt didàctica va detallar els principals trets del pressupost municipal per aquest any 2012, que comptaran amb un total de 36.253.574,67 euros, dels quals 32.407.149,37 euros són de l’Ajuntament de Barberà del Vallès; 3.134.528,96 euros pel Patronat Municipal d’Esports (PME); i 711.896,34 euros per AISA.

A la presentació van assistir-hi més d’una trentena de persones, que a títol particular o en representació d’alguna de les entitats veïnals, de gent gran, esportives i comerciants, entre d’altres, van poder entendre com està format el pressupost i els objectius que es volen assolir en aquest 2012. Tal i com va explicar Xavier Garcés les comptes municipals per a aquest any es caracteritzen pels criteris econòmics d’estabilitat i equilibri, solvència i disponibilitat; pels estructurals de modernització, racionalització i contractació; i de caire socials, basats principalment per a suport a l’ensenyament, sanitat i ocupació.

Per finalitzar l’acte es va obrir un torn de paraules, amb diferents intervencions per part dels assistents que van ser contestades pel tinent d’Alcaldia de Serveis Econòmics, Xavier Garcés i l’Alcaldessa de Barberà, Ana del Frago.

Tota la informació detallada sobre els Pressupostos Municipals 2012 la podeu consultar a la pàgina web de l’Ajuntament.