Barbera del Valles entre els municipis metropolitans que han participat en l’elaboració de la “Guia per a la millora de l’acció subvencional i el foment de la transparència”

El passat 24 d’octubre a les 9:30 h al Palau Macaya de Barcelona es va celebrar la Jornada “La transparència en matèria de subvencions” organitzada per la Fundació Ferrer i Guàrdia i per l’Agència de Transparència de l’AMB.

En aquesta jornada es va presentar la “Guia per a la millora de l’acció subvencional i el foment de la transparència” a la que van assistir el Regidor de Convivència i Participació Ciutadana, Joan Muñoz Altimira, i els serveis tècnics d l’Oficina de Convivència i Participació Ciutadana, convidats com a participants en el treball de camp d’aquesta Guia.

L’Ajuntament de Barberà del Vallès està finalitzant la primera fase dels treballs de l’elaboració del Pla Estratègic de Subvencions 2020-2022. Des de l’Alcaldia, el passat mes de juliol, es va resoldre constituir una comissió d’estudi tècnico-política transversal amb les àrees i seccions implicades per liderar aquest procés d’elaboració. Al mateix temps, des de l’Alcaldia es va encarregar la coordinació, gestió i redacció del projecte als serveis tècnics de l’Oficina de Convivència i Participació Ciutadana.

En els propers dies es podrà disposar del primer esborrany del Pla Estratègic de Subvencions 2020-2022, el qual se sotmetrà a un procés participatiu, obert a tota la ciutadania, el qual es podrà consultar i fer propostes a través del nou aplicatiu de participació que ha posat en marxa l’Ajuntament, https://decidim-barbera.diba.cat/.

Publicat a Destacats Etiquetat amb: