ACTUALITZACIÓ DE LA VERSIÓ DE cliCportal

El proper dimecres 3 de març de 2010 es durà a terme la migració del Portal d’Entitats i de les Webs d’Entitats del vostre municipi, a la nova versió cliCportal 2.0.

Recordeu que la migració implicarà la suspensió del servei de com a màxim 10 hores, encara que probablement serà d’una durada notablement inferior.

La implementació de la nova versió de cliCPortal és totalment compatible amb la versió anterior, de manera que la vostra pàgina web mantindrà la seva aparença i funcionalitat actual, però amb les prestacions de la nova versió, moltes de les quals, han estat suggerides per algunes de les més de 1.500 entitats usuàries de l’aplicatiu i d’entre les quals hi són les de Barberà del Vallès.

Un cop produït el canvi de versió, els i les administradores dels webs de les entitats, disposareu de les noves prestacions, i també constatareu que, per a algunes funcionalitats, haurà canviat la manera de procedir actual per altres més fàcils i intuïtives.

Les principals novetats de la versió 2.0 són :
En els webs d’entitat:
Noves opcions de disseny
Millores en el tractament de les imatges
La inclusió de vídeo
Donar format als textos i publicar taules
Incloure codi per capturar vídeos, fotografíes o mapes residents en altres portals
Millores significatives en la configuració dels menús i de la home
Nova gestió de la base de dades de membres de l’entitat, la qual permet definir grups de membres i així, per exemple, atorgar-los drets de visibilitat o d’edició de determinats apartats de la vostra web.
El nou espai Ajuda al qual s’accedeix des de la Intranet i que es troba a la banda superior-dreta de les pantalles dels disferents apartats de gestió interna.

Ben aviat, la Diputació de Barcelona té previst dur a terme unes sessions informatives sobre les novetats d’aquesta versió dirigides a les entitats, del que us n’informarem, convenientment. Així mateix, l’Ajuntament té previst sol.licitar subvenció per a sessions de formació.